Photobucket

Sunday, February 21, 2010

lahir pada 22 februari tahun.. ehem ehem rahsia..

Photobucket

Perempuan ni biasa la bila dok cite pasal umo.. jawapan.. "umo tu subjective!!" .. aku pon mengadapi masalah yang sama.. haha... pOyO.. yang penting "jangan tua sebelum waktu!!" Sebenarnya nak cite ari ni birthday aku.. sms yang pertama aku time malam tadi orang yang sama tarikh birthday ngan aku ~Solehin @ nama manja COK IN.. thanks erk.. sowi tak dapat nak msg balik kebetulan credit tefon mengHAbiSS lak!! Aku ngan si cOk In ni beza umo mmg ketara.. dia tu kawan baik adik aku.. tapi perangai ada sket sama.. mungkin pasal tarikh lahir yang sama kOt.. "pOyO.. cam bagOs.. huhu.. but yang penting kami penyayang.." sbb kami PISCES.. apepe pon HAPPY BIRTHDAY PADA SEMUA WARGA PISCES YANG SAMBUT BIRTHDAY PADA 22 FEBRUARI NI!!

No comments:

Post a Comment