Photobucket

Saturday, January 1, 2011

Berkerut dahi memikirkan azam 2011..


Tahun ni nak buat perubahan yang sangat banyak dan drastik, berat badan aku naik 15 kg dalam tempoh 2 tahun.. dan sangat-sangat menakutkan.. baju yang aku beli sebulan lepas aku simpan tak berani nak pakai sebab tiba-tiba bila nak pakai macam sarung buah nangka.. haha.. padahal masa testing ari tu masih ada lagi ruang-ruang kosong.. ni dah penuh dengan tayar-tayar spare.. nak tak nak.. terpaksa jugak la aku gantung je.. mana tahun seminggu lagi kurus..
Jadi, tahun ni aku terpaksa mendisiplinkan diri untuk dapatkan balik berat badan idaman aku..

Selain tu, aku nak pastikan cita-cita aku nak backpacking travel tercapai.. semuanya dalam perancangan.. tahun lepas buat passport, tapi pakai sekali je.. aku akan pastikan passport tu penuh dan lunyai sebelum tarikh expired..

Kalau boleh tahun ni semua nak buat, tapi tanpa abaikan pelajaran.. penat-penat nak dapatkan pinjaman boleh ubah JPA wooooo.. nak pastikan habis je belajar.. aku cuma perlu bayar balik 25% sahaja dari pinjaman.. berbalOi-baloi..

Biznes online juga.. aku selitkan bersama-sama azam tahun ini.. selama ni aku cakap je.. aku akan pastikan kedai online aku dibuka dalam bulan Januari.. tungguuuuuuu...

No comments:

Post a Comment