Photobucket

Friday, July 9, 2010

Demam 'Twilight~Eclipse'

Ntah kenapa aku pOn dah berjangkit ngan Twilight Fever nih.. ditambah lagi Football Fever yang mana abang2 Espana aku dah berjaya mara ke peringkat akhir.. hehe..
(Terima kasih bebanyak kat 'Si Paul the Octopus' pasal meramalkan kemenangan Espana)
Sambung pasal Twilight balik.. Aku pon tak tau macam mana.. mulanya 2 tahun lepas, juz nak tengOk je.. pasal dapat DVD free.. tak tahu pon apa alkisahnye ape.. lama juga DVD tu dalam rak CD aku tak bersentuh.. sampai 1 hari aku MC dah tak tau nak buat ape.. habis semua DVD yang ada aku pasang (memenuhi hari-hari yang bosan..).. Last sekali Twilight..
Aku rasa.. kalau orang yang penah tengOk sure dia tau 'that feeling'.. fall in LOvE.. tak tau dengan Edward ke ngan Vampire yang ada dalam diri Edward tuh.. tapi rasa cam nak dEMam lagi teruklah.. rupanye aku je yang tak penah tahu pasal 'Twilight' nih .. sampai ada yang sanggup mentelaah Novel Twilight.. Muda ke.. pertengahan umur pOn suke..
Pelik-pelik betul orang sekarang.. termasuklah aku.. suka filem-filem percintaan yang pelik-pelik nih.. kalau betul la ada Vampire syOk ngan aku.. nak ke?? huhu.. ada bran??
ApepOn yang berlaku.. aku salah seOrang yang dah terjangkit virus 'Twilight' nih.. Saga .. New Moon.. malam nih.. Eclipse.. Demam.. Demam..

No comments:

Post a Comment