Photobucket

Wednesday, July 21, 2010

Estee Lauder ~ Cyber White

Just nak share produk baru yang aku pakai >> Estee Lauder

Memang aku tercari-cari the best produk, faham-faham je la.. Perempuan at my age, paling takut TUA.. please!!!! Age is very subjective.. kalau umur lebih tak pe yang penting muka tak..

Aku beli yang tester jek.. tapi hari pertama pakai puas ati.. bangun pagi pores tak kembang.. kulit licin..

Nak tau.. dah banyak duit aku berabis pasal nak cari produk yang sesuai for my age... asyik jumpe produk ngarut jek.. aku ni dah la muka berminyak.. pores kembang.. cepat clog.. salah produk.. kulit keras..tumbuh jerawat nasi.. yang paling teruk.. jeragat semakin banyak..

Tapi Farah rekemen pakai produk Estee.. baru pakai 2 minggu nampak beza.. kulit berminyak sekata... (minyak ni penting bagi mengelakkan kedutan penuaan).. lebih lembut..

Tak yah beli yang besar kat supermarket.. beli je yang tester ni.. Farah beli semua tak sampai RM200.. leh pakai 2-3 bln.. wat pe nak bazir.. if berminat emel farah :-

faraseed@gmail.com

No comments:

Post a Comment