Photobucket

Monday, July 26, 2010

NandOs .. 2 jam jek..

Lama dah tak jumpa kawan aku sOrang ni.. masa dia balik dari Taiwan beberapa bulan yang lepas adalah aku pergi menjengah dia kat Putrajaya.. Terlupa pulak si LELA ni nak bagi buah tangan dari Taiwan kat aku..
So.. Kebetulan suami dia ada tournament bOwling kat The Mines.. ni la masa nak melepak ngan LELA.. Beriya-iya dia ajak aku pergi tempat makan best-best.. Risau gak kalau dia bantai SETARBUCK mau nipis purse aku.. Last-last mintak NandOs.. ape da.. tapi layankan jugak la sahabat sepermainan aku sorang nih..


Kitorang ni sekOlah sama-sama.. menyewa umah sama-sama.. tido sama-sama.. gi sekolah naik basikal sama-sama.. jOin persatuan pOn sama ~ St. John Ambulance.. masuk pertandingan FORUM PELAJAR 3 thn berturut-turut wakil negeri pon bersama-sama (Ngeh2 bangga gituuuu..) Penah tayar beskal dia pancit.. dah macam bujang lapok aku bonceng dia naik beskal LeRun (beskal paling glamer di abad 90an) aku.. Pendek kata (Lela yang pendek).. mana aku ada.. ada la dia..

Macam dating plak aku ngan Lela nih.. kitorang berpOsing sambil-sambil tunggu makanan.. aku nih bab-bab bergambO memang excited jek!!


Hah!! yang ni aku orderkan untuk Puan Nordin atau lebih dikenali Cik Lela... memandangkan ari tu dia tak sedap badan.. CHOCOLATE MUD PIES ni memang buat dia terangkat biji mata.. Kek Chocolate panas dengan 1 scoup aiskrim vanilla.. (baru je minggu lepas aku bedal benda yang lebih kurang sama jek kat DELICIOUS M. VALLEY.. gemOk!!)


Dia pOn nak pOsing.. ni gambo yang ke-2 aku shoot.. gambo 1st Lela suruh aku delete pasal tak cantik.. (katenye..)

Ni la hasil dari sesi rebut-merebut dengan Lela.. nampak lebih sedap gitu..


No comments:

Post a Comment